Na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku przeprowadzono ciekawe badania na temat zakresu korzystania z komputera i internetu przez uczniów na różnych szczeblach kształcenia.
Przedmiotem tych badań było sprawdzenie zakresu korzystania z komputera i internetu przez uczniów/studentów trzech różnych szczebli kształcenia: gimnazjum, liceum ogólnokształcącego oraz szkoły wyższej.
Uzyskane wyniki jednoznacznie wskazują, że prawie wszyscy uczniowie (ponad 90%) maja bezpośredni dostęp do komputera w domu, co świadczy o tym, że zarówno dla gimnazjalistów, jak i uczniów LO oraz studentów jest on ważnym narzędziem pracy oraz rozrywki. /I.S./
A jak rozkładają się te czynniki w poszczególnych grupach?
Zajrzyj do artykułu Katarzyny Borawskiej-Kalbarczyk oraz Agaty Popławskiej z Uniwersytetu Białostockiego.
http://www.ap.krakow.pl/ptn/ref2007/Boraw.pdf
Przedmiotem tych badań było sprawdzenie zakresu korzystania z komputera i internetu przez uczniów/studentów trzech różnych szczebli kształcenia: gimnazjum, liceum ogólnokształcącego oraz szkoły wyższej.
Uzyskane wyniki jednoznacznie wskazują, że prawie wszyscy uczniowie (ponad 90%) maja bezpośredni dostęp do komputera w domu, co świadczy o tym, że zarówno dla gimnazjalistów, jak i uczniów LO oraz studentów jest on ważnym narzędziem pracy oraz rozrywki. /I.S./
A jak rozkładają się te czynniki w poszczególnych grupach?
Zajrzyj do artykułu Katarzyny Borawskiej-Kalbarczyk oraz Agaty Popławskiej z Uniwersytetu Białostockiego.
http://www.ap.krakow.pl/ptn/ref2007/Boraw.pdf
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz