Rafał znalazł bardzo ciekawą stronę. Dotyczy ona zastosowania komputera w edukacji specjalnej. Przyznam się szczerze, że nie sądziłem wcześniej, że ma to tak ogromne znaczenie dla dzieci dotkniętych dysfunkcją narządu ruchu, dzieci głuchych, a nawet niedowidzących i niewidomych poprzez zastosowanie specjalnych komputerowych programów rehabilitacyjnych. Zapraszam wszystkich do lektury, tego naprawdę ciekawego artykułu. /R.P. i R.M./
http://www.zakatek21.pl/forum/viewtopic.php?t=658
Jedną z cech charakterystycznych dla współczesnej edukacji jest wprowadzenie oraz wykorzystywanie w procesie uczenia i nauczania nowoczesnych środków dydaktycznych, które w połączeniu z formami tradycyjnymi stały się podstawą do wypracowania strategii kształcenia multimedialnego. Celem tego kształcenia jest zapewnienie uczniom dostępu do wzajemnie uzupełniających się źródeł wiedzy i dostarczanie im potrzebnych wiadomości za pośrednictwem różnorodnych nośników informacji: dźwięku, obrazu, druku. Jest to, więc nauczanie wielokodowe, które przyczynia się do uruchomienia różnorodnych aktywności uczących się dzieci: spostrzeżeniowej, manualnej, intelektualnej i emocjonalnej.
http://www.zakatek21.pl/forum/viewtopic.php?t=658
Jedną z cech charakterystycznych dla współczesnej edukacji jest wprowadzenie oraz wykorzystywanie w procesie uczenia i nauczania nowoczesnych środków dydaktycznych, które w połączeniu z formami tradycyjnymi stały się podstawą do wypracowania strategii kształcenia multimedialnego. Celem tego kształcenia jest zapewnienie uczniom dostępu do wzajemnie uzupełniających się źródeł wiedzy i dostarczanie im potrzebnych wiadomości za pośrednictwem różnorodnych nośników informacji: dźwięku, obrazu, druku. Jest to, więc nauczanie wielokodowe, które przyczynia się do uruchomienia różnorodnych aktywności uczących się dzieci: spostrzeżeniowej, manualnej, intelektualnej i emocjonalnej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz